Blogul meu – al unei Loggiste. Ganduri pe care nu le impartasesc cu nimeni…


Ma rog de ma iarta
martie 1, 2009, 10:03 pm
Filed under: blogging

Recunosc, cred ca intru mai des pe Blogosfera moldoveneasca decat pe propriul blog, asa ca nu puteam sa nu vad asa-zisa analiza de la inaltimea unui zbor de avion (sper ca nu era cel de pe ruta Chisinau-Timisoara) a dlui Cojocari. Prima mea reactie a fost sa-i scriu n raspuns piperat, cu logica mea de femeie de existenta careia se indoieste tare mult, dar apoi am renuntat. Asa o patesc cei care isi scot in rufele in public. Ce-am cautat … Adevarul e ca nu poti sa zici ca nu te astepti, dar la critica constructiva, la tema, dar nu la ceva de genul mi se pare haios faptul ca o femeie vrea sa se conduca in viata de logica. Asta chiar face parte din categoria glumelor proaste de genul ‘Merg pe drum un om si o femeie’. Bine ca recunoaste ca este misogin. Dar nu merita mai multa atentie, iar cum de maine se incepe postul, asa ca mai bine le cer iertare tuturor in fata carora am gresit !


13 comentarii so far
Lasă un comentariu

Stii este un proverb – ciinii latra, caravana trece ;)Domnul sa te ierte 🙂

Comentariu de Ion

E bine astazi sa ceri iertare 🙂
Domnul sa te ierte si fii fericita!

Comentariu de nadiusha

Ei, nici nu am atras atentie celor scrise. Stii vorba, Dzeu nu bate cu batul 🙂

(Apropo, poti schimba linkul din blogroll cu http://ceziceu.ziarulstrazii.com ? Multumesc mult! )

Comentariu de ceziceu

Loggista, inainte de a citi „analiza” ai auzit de blogul lui Cojocaru? 🙂 Vroia omul sa-si adune oleaca de public. Atata doar 😉

Comentariu de Soacra mica

Da ce-i cu blogul Nadiushei, nu stii cumva? Imi arata ca e sters 😦

Comentariu de Soacra mica

Soacra mica, sa vezi ca numai cu o zi inainte citisem (slava blogosfera.md) un post despre sora lui Dan Balan si ma gandeam ca e nu e prea etic sa-ti faci audienta cu orice pret 😉
Cat despre blogul Nadiushei, am vazut si eu ca nu este, am vazut un comentariu de-al ei ca paraseste blogosfera la un articol de-al tau si atat 😦 chiar imi pare rau 😦

Comentariu de loggista

„am vazut un comentariu de-al ei ca paraseste blogosfera la un articol de-al tau si atat chiar imi pare rau”.

La un articol de-al meu? Poti sa-mi dai link-ul cu comentariul? Merci.

Comentariu de Soacra mica

M-am speriat ca ma ‘inseala’ memoria, dar vad ca l-am gasit http://soacramica.ladyclub.md/2009/03/02/like-a-virgin/
# nadiusha spune:
March 2nd, 2009 la 6:50 pm

Si eu iti doresc o primavara minunata 🙂
eu am iesit definitiv din spatiul virtual, dar prin ospetie la tine voi mai trece 🙂

Comentariu de loggista

Eram cascata cu calatoria mea, mi-a scapat din vedere, abia acum l-am zarit 😦 Am sa incerc sa-i scriu.
Merci.

Comentariu de Soacra mica

Pentru putin! (off, de cate ori imi zic sa ma-nvat sa raspund ‘cu placere’), asa ca: cu placere!
Cat despre fenomenul ‘disparitiei’ din blogosfera, cred ca trebuie sa-i dam mai multa atentie, pentru Nadiusha imi pare foarte rau, sper ca totul e bine si mi-ar placea s-o revad pe aici. Sa ne spui si noua daca afli ceva;)

Comentariu de loggista

I-am scris deja. Sper sa primesc un raspuns de la ea.
Acum imi aduc vag aminte ca i-am vazut comentariul cand eram in Chisinau, dar cred ca am omis vizual cuvantul „definitiv”, credeam ca iese din virtual p-u o vacanta. Cascata, intr-un cuvant.
Despre „disparitia” din blogosfera, eu una sunt convinsa ca e temporara 🙄 Cel putin sper la asta 🙂

Comentariu de Soacra mica

Ei, nu cascata, erai … ‘like a virgin’, gata de zbor 😉 se mai intampla. Speram sa fie temporara.

Comentariu de loggista

recent am vazut-o comentand la un blog, din pacate, nu tin minte care, asa ca cine stie, poate revine.:

Comentariu de ceziceu




Lasă un comentariu