Blogul meu – al unei Loggiste. Ganduri pe care nu le impartasesc cu nimeni…


I am back
februarie 12, 2010, 8:16 pm
Filed under: General

Relația mea cu blogul acesta se aseamănă foarte mult în ultimul timp cu modul în care comunic cu cunoscuții mai vechi. La început, de cele mai multe ori, nu-i suni pentru că nu ai ce spune de fapt, în afară de faptul că îți merge bine, că te-ai văzut cu colegii din a XII-a B și că, uite ți-a trecut răceala ceea în sfîrșit. Așa că nu suni o dată la anul nou, apoi te faci a uita să răspunzi la  un mesaj primit Paști, pe care l-ai mai primit de la vreo cinci persoane, apoi – nu suni de ziua de naștere, deși îți aduci aminte cînd anume este. Apoi, dacă n-ai dat de atîtea ori semne de viața, eviți să suni pentru că nu vrei să auzi ce nesimțit ești că nu ai apărut pînă acum. Și tot așa.

La ce bun această introducere? Pentru că e la fel ca și cu blogul: după ce nu am scris o perioadă pe blog, îmi era tot mai greu să deschid un post nou, să revin oarecum, deși nu am plecat nicăieri. Apoi trece atît de mult timp, încît nici nu mai știi dacă se merită să revii la ceva ce se prăfuiește undeva pe raft și fără de care ai trăit atîta timp. Apoi s-a întîmplat ceva simplu, dar nou pentru mine: am înțeles că pentru a realiza ceva, trebuie în primul rînd să știi ce vrei, să-ți pui scopul concret și să faci pași mici, dar fermi, cît mai des, cît mai mulți. Anume așa am reușit în ultima jumătate de an să-mi văd mai multe visuri împlinindu-se. O să scriu neapărat despre aceasta, dar după ce o să se îndeplinească și ceea ce mi-am pus în gînd pentru 2010. Și nu doar în gînd, ci în acțiuni concrete. Așa că aplic aceeiași regulă și pentru blog. I am back:)

Cît despre cunoscuții mai vechi – cînd mă sună, îmi mușc limba înainte de a scoate vreun reproș că au dispărut din viața mea și mă bucur să comunic cu ei.


2 comentarii so far
Lasă un comentariu

He he he! Da eu am crezut că ai dispărut definitiv. Mă gîndeam ce păţiseşi…
Mă bucur că te-ai reîntors la blog, şi printre noi, în blogosferă 🙂
Aştept articole, legat de visele împlinite 😉
Te salut!

Comentariu de VCiobanu

Sa vezi ca i-am lipsit cuiva 🙂 Iti multumesc de incurajari!

Comentariu de loggista




Lasă un comentariu