Blogul meu – al unei Loggiste. Ganduri pe care nu le impartasesc cu nimeni…


Pretty woman
martie 7, 2010, 9:05 pm
Filed under: General | Etichete:

Azi am revazut filmul Pretty woman. Butonam posturile TV si nu m-am putut abtine. Face parte din categoria filmelor pe care le pot revedea la nesfarsit. E din 1990, nu-mi vine a crede ca a trecut atata timp, dar e genul de poveste in care nu crezi, dar iti place sa te amagesti singura pe tine cate o data, why not? Totusi romantismul odata intrat in oase, cu greu mai iese 😉

Cred ca, daca compar cu filmele rusesti clasice, a devenit ceva de genul Ирония судьбы или с легким паром, film in care stii toate replicele si finalul pe de rost, dar iti place sa-l revezi din cand in cand.  

Tot din categoria aceasta este si What women want. Sunt sigura ca mai sunt, o sa mi le amintesc pe rand si le postez aici, sub tag-ul ‘filme’.


2 comentarii so far
Lasă un comentariu

tocmai concluzionasem aserra ca „what women wants” e un must-have pt orice 8 martie 😆

Comentariu de Ceziceu - Blogherita cu apucaturi

Nu degeaba era in grila de la NIT, ca si Pretty woman de fapt. Oricate n-as avea de spus contra acestui post, dar selectia de filme la ei e buna. Si EURO-TV pirateaza de minune, imi pare ca si Avatar chiar il aratasera intr-o seara.

Comentariu de loggista




Lasă un comentariu