Blogul meu – al unei Loggiste. Ganduri pe care nu le impartasesc cu nimeni…


Parola? Parola!
ianuarie 23, 2009, 9:33 am
Filed under: Obiceiuri, Uncategorized | Etichete: , ,

Imi schimb urgent parolele de peste tot. Si nu incercati sa-mi spargeti contul 😉 ca am schimbat-o deja!

lista de 10 parole extrem de utilizate:
1. password
2. 123456
3. qwerty
4. abc123
5. letmein
6. monkey
7. myspace1
8. password1
9. link182
10. (prenumele persoanei respective, de pilda „Ioana” sau „Nicoleta”)

pe urmele acestui articol

Si ca sa fiu mai precisa, asta ar insemna parolele de la Facebook, hi5, odnoklasniki, torrents, fliqr (cred ca nici nu mi-o mai amintesc de fapt:), delicious si inca ar mai fi!


10 comentarii so far
Lasă un comentariu

Interesant si le memorizezi de fiecare data cind le schimbi? eu mi-am schimbat de citeva ori si pina-o gaseam le incercam pe toate 🙂

Comentariu de nadiusha

:)))
gasesc printre cele enumerate si cateva din parolele mele.. cu mici exceptii;)

multa bataie de cap cu ele.. mai ales dupa ce reinstalezi windowsu’ si nu mai sunt in memoria calculatorului:)

Comentariu de pavelmunteanu

De acord cu tot ce ati scris! Abia am intrat in blog dupa ce mi-am schimbat azi parola, uhh, trebuie urgent un sistem 😉

Comentariu de loggista

ehehe, ce parole am eu, nici nu ti+ar veni în cap. Minimum 13 litere lungime, cu litere, cifre si caractere impreuna. 🙄

Comentariu de Ceziceu

In ultimul timp si eu pun cifre, dar ma incurc 😦
Ia-n spune cinstit, n-ai uitat-o niciodata? Macar pe 5 min?

Comentariu de loggista

de fapt… am un carnetel in care imi scriu parolele. in caz de uit, trag cu ochiul in el. 🙂

Comentariu de Ceziceu

ei, daca eram eu prietenul tau, ce fericire pe capul meu – toate parolele de-a gata 😉 rezistam cu greu tentatiei 😦

Comentariu de loggista

hehe, păi nu stie de el 🙂

Comentariu de Ceziceu

si oricum e la studii în Germania la studii din septembrie 😦

Comentariu de Ceziceu

Am inteles! Iti doresc succes, relatiile la distanta sunt grele 😦 dar daca rezista, apoi rezista!

Comentariu de loggista




Lasă un comentariu