Blogul meu – al unei Loggiste. Ganduri pe care nu le impartasesc cu nimeni…


Privind Fabrica de staruri made in Moldova
februarie 22, 2009, 11:18 pm
Filed under: General, Intre noi fetele | Etichete: , ,

Neavand ce face (mai bine zis de prea multe) ma uit la concertul de la Fabrica de Staruri. N-o sa comentez si adaug la ce s-a mai spus, dar si sa tac nu pot. In primul rand, imi pare mie, ori invitatii din juriu nu canta live? Unii cel putin. Pentru ca daca e asa, atunci e cam bataie de joc, sa critici concurentii, iar tu numai sa dai din buze? Azi insa mi s-a parut ca si o concurenta a cantat playback.

Si ceva ce nu tine direct de concurs, ci de eterna controversata relatie intre sexe. Andreea Raicu o ispiteste pe o concurenta de ce s-a certat in aceasta saptamana cu prietenul. Apoi o intreaba daca este in sala. Il cauta cu camera, iar el … se ascunde. Se apleaca, sa nu-l vada nimeni. Dar camera e insistenta, n-o pacalesti cu una cu doua. Il urmareste pana iese la lumina. Imbracat sport, cu chipiu, cu mainile in buzunar. Nu am nimic contra, dar cred ca mai bine ii statea daca venea cu un buchet de flori si in loc sa se ascunda, le dadea cu un gest frumos prietenei sale. Mi-a parut rau si mi s-a facut jale de toate fetele noastre (inclusiv de mine), care merita mai mult dar se multumesc cu putinul.


9 comentarii so far
Lasă un comentariu

‘si eu ma uit la „fabrica de staruri”, singura nu stiu de ce, poate mai mult de curiozitate. nu sunt acasa, voi putea vedea fragmente din concert abia maine cind va aparea pe net.

sunt total impotriva sa dufuzeze la TV chiar si ceea ce se filmeaza in camera psihologului. e o absurditate sa faci public unele detalii care tin de intimitate.

Comentariu de Oxana

si eu ma uit la FdeS 🙂 imi place sa vad cum se fac de rusine ai nostri, apropo am observat si eu ca nu prea se cinta live, ce urit 😦

Comentariu de nadiusha

asa este, uneori si concurentii cinta playback!

Comentariu de olgina

Oxana, sunt de acord cu tine, intimitatea se duce pe ultimul plan cand e vorba de reality-show 😦 Andreea tot incearca sa le faca ‘lipeala’ la unii concurenti, sa fie mai cu ‘intrigi’ show-ul.

Dar playback-ul la un concurs de genul asta chiar e urat de tot 😦

Comentariu de loggista

tare amuzant cum nata albot verifica curatenie
dupa faza aia nu mai vreau sa vad fabrica zviozd

Comentariu de octavian

Intra pe la mine pe blog sa vezi ce fac fabricantii care au fost eliminati

Comentariu de Sandu

Eu nu privesc fabrica, dar cred ca oamenii se uita pentru ca e ceva nou pentru Moldova…

Comentariu de victor

Daca sincer, eu ma uit numai duminica, la concert sa vad cine mai ramane, cine si cum canta, sa fiu ‘in tema’ 😉

Comentariu de loggista

Pe mine „ma omara” deja show-ul asta 🙂 Dar privesc de nevoie caci ii este interesant sotiei chiar daca la fiecare 5 minute critica ba una ba alta 🙂

Comentariu de Ion




Lasă un comentariu